vi ses!

så mycket har hänt, mycket har fått läggas på is, jag har inte orkat uppdatera er 74 trogna läsare, men här kommer en kort text iallafall från mig, skriven direkt från hjärtat..

ett hem är inte alltid en plats, det kan även vara en person, någon som får dig lugn och som kan ge dig en smäll ibland när känslorna tar över.. 

blev mer eller mindre blåst på en arbetsintervju i slutet av förra veckan, och nu packar jag för fulla muggar ihop det som finns i lägenheten, påsättåvis har livet gått käpprätt åt skogen sen 2015, och som det ser ut som nu så ger jag mig av på nya äventyr, och vart dom leder mig får vi se..

till er läsare, vänner och kamrater så är jag tacksam över vad ni gett, dom minnen ni gett mig jag bär med mig, jag tänker gå vidare, sen om ni följer med, eller stannar kvar i mitt liv, det får vi se!

Jag säger inte hej då till er, utan snarare " vi ses när vi ses ". 


Kommentera här: