Dagens tankar och ord.

Jag ska tala om för dig varför jag uppför mig som jag gör,
Jag kan inte hantera min sorg, som övergår till ilska och tillslut svartsjuka,
den ilskan hamnar på nils och då du försöker hindra mig och rätta mig riktas den mot dig istället, jag vet innerst inne att det jag gör är fel, men ilskan och sorgen är förstor och alledess förstark för mig,
Det handlar även om hur min familj behandlar mig
Dessutom är det inte du som har tappat en familj, du bytte bara familj, Medans jag står här ensam och övergiven

Det är synd att du inte vill lyssna på mig förtillfället.

" Vrede är den starka inre kraften som blåser ut förnuftets ljus "

Kommentarer:

1 ****:

Sök hjälp, gå och prata med någon.
Jobba "upp" din självkänsla..
Alla kämpar vi för att gå vidare från olika saker, det gäller bara att sluta hamna i gammla spår.
Bryt dig loss, gå vidare, kämpa..inse att du är bra för att du är du..

Kommentera här: